Newsletter



 
Wstecz
linia

Nasi partnerzy

Katowice

Chwyt marketingowy

Budowa wizerunku i chwyty marketingowe - o tym rozmawialiśmy podczas czerwcowego spotkania Śląskiej Kawiarni Naukowej.


- PR to nie manipulacja, a raczej budowanie wizerunku, zarządzanie reputacją czy eksponowanie tylko pozytywnych cech - mówił Jacek Łęski , specjalista ds. komunikacji społecznej.

Rozmowa dotyczyła promowania osób, firm, ale także regionów i całych krajów. Okazało się m.in., że łatwiej jest wypromować całą Polskę, niż województwo śląskie, gdyż na jego terenie znajduje się wiele zantagonizowanych obszarów.

Druga część spotkania poświęcona była mechanizmom sprzedaży.

- Często nasz mózg jest bezbronny wobec ogromu bodźców zewnętrznych tj. reklama, kampanie PR czy chwyty marketingowe, które do nas napływają - mówiła dr Teresa Sikora , psycholog z UŚ.

Nasi goście zwrócili uwagę również na to, że ogromną rolę w wywieraniu wpływu ma świadomość klienta. Jeśli nie zdaje sobie sprawy z siły mechanizmów sprzedaży i marketingu, łatwo poddaje się sugestiom.

Oprawę muzyczną spotkania zapewnił duet: Tomasz Pernal i Grzegorz Stec (skład: obój, fagot, klawisze), którzy prezentowali wariacje na temat muzyki klasycznej.


linia
dodano: 25.05.2009, 21:46 | edytowano: 30.09.2009, 12:04
linia
www.kawiarnianaukowa.pl 2007-2009 (c) | design by ikah.net

Multimedia

Gaz łupkowy. Będziemy energetyczną potęgą?

ekran.jpg

Rozmowa z dr Pawłem Poprawą, geologiem.

st zobacz video

st o spotkaniu


Muzyka uchem fizyka

zrzut_youtube-muz.jpg

Rozmowa z prof. Ernestem Aleksym Bartnikiem.

st zobacz video

st o spotkaniu


Historia najnowsza - jak o niej rozmawiać?

zrzut_youtube-hist.jpg

Rozmowa z Zuzanną Kurtyką, dziennikarzem Piotrem Zarembą i historykiem z IPNu Adamem Dziurokiem.

st zobacz video

st o spotkaniu



st archiwum